Lai gan 2020. gads aizritējis Covid-19 zīmē, jauno projektu
tirgus pērn bija dinamisks, par ko liecina neizsīkstošais
pieprasījums pēc mājokļiem “Liepziedos“. Pēc notikušo darījumu
statistikas apkopošanas “ARCO REAL ESTATE“ pārdošanas
nodaļas vadītāja Ieva Jansone ekspresintervijā pastāstīja par
pārdošanas komandas novērojumiem, kas projektu atspoguļo no klientu
skatpunkta. Par kuriem
“Liepziedu“ dzīvokļiem 2020. gadā izrādīta lielākā interese?
Interese par jaunā projekta
“Liepziedi“ visu veidu un platību dzīvokļiem sadalījās
vienmērīgi. Par vienistabas dzīvokļiem īpašu interesi izrādīja
cilvēki, kas šo uzskata par labu investīciju ar nolūku nākotnē mājokli
izīrēt, kamēr divistabu dzīvokļi interesēja tiem, kas plāno dzīvot
vieni vai kuriem pagaidām nav nodibināta ģimene. Trīsistabu mājokļus
pārsvarā izvēlējās jaunās ģimenes ar vienu bērnu vai plānotu ģimenes
pieaugumu. Pateicoties pārdomātam un kompaktam plānojumam, pieprasīti
bija arī četristabu dzīvokļi – tos visbiežāk izvēlējās ģimenes ar bērniem.
- Kāda ir pircēju
motivācija, izvēloties “Liepziedus“?
Priekšnoteikums pozitīvam
lēmumam par dzīvokļa iegādi jaunajā projektā “Liepziedi“ ir
pieņemamās cenas un projekta atrašanās vieta. Mežaparka tuvums
jaunajiem īpašniekiem dod vairākas svarīgas priekšrocības – iespēju
daudzveidīgi pavadīt brīvo laiku un dzīvot zaļā vidē. Kā vienu no
būtiskākajiem kritērijiem “Liepziedu“ pircēji min arī
funkcionālos plānojumus, kuros telpas izmantojamas maksimāli efektīvi,
sakārtotu infrastruktūru un sabiedriskā transporta pieejamību, kas
savukārt ievērojami atvieglo ikdienas dzīvi projektā. Daudzi pircēji
par savu jauno dzīvesvietu izvēlējušies “Liepziedus“ pēc
draugu un paziņu, kas jau dzīvo projekta pirmajā ēkā, ieteikuma.
Kāds ir “Liepziedu“ pircēja profils?
Plašāku dzīvokļu tipiskākie
pircēji “Liepziedos“ ir interneta tehnoloģiju jomas
pārstāvji, jūrnieki, ārsti un starptautisko kompāniju speciālisti
vecumā ap 30 gadiem. Vairums no tiem līdz šim ir dzīvojuši īrētos
mājokļos, un, vēloties nostabilizēties, šobrīd izvēlējušies
“Liepziedus“ par savu ģimenes “ligzdiņu“. Savukārt
vienistabas dzīvokļi visbiežāk tiek izvēlēti jauniešiem, kas tikko
uzsākuši patstāvīgu dzīvi, vai tieši pretēji – vecāka gadagājuma
cilvēkiem, kuriem īpaši svarīga projekta lokācija un apkārtējās vides
sniegtās brīvā laika pavadīšanas iespējas.
- Kādus finanšu instrumentus pircēji
izmanto, iegādājoties mājokļus “Liepziedos“?
“Liepziedu“
dzīvokļi pārsvarā gadījumu tiek pirkti, piesaistot bankas finansējumu.
Hipotekāros kredītus šī projekta dzīvokļu iegādei labprāt piešķir
visas Latvijas lielākās bankas. Visbiežāk pircēji vēršas un saņem
pozitīvu atbildi tajās kredītiestādēs, kuru klienti viņi ir, retāk
tiek izmantoti citu banku pakalpojumi – tas notiek gadījumos, ja
konrētā banka kampaņas ietvaros piedāvā īpašus iegādes nosacījumus.
Jāatzīst, ka ir arī tādi hipotekārās kreditēšanas pieteikumi, kuri
tiek noraidīti, taču šādu gadījumu īpatsvars ir niecīgs. Nelielais
atteikumu skaits, iespējams, saistīts ar to, ka interesents savu
kredītspēju noskaidro vēl pirms saziņas ar “Liepziedu“
pārdošanas projektu vadītājām.
Kuros komunikācijas kanālos klienti uzzina par
“Liepziedu“ daudzveidīgo piedāvājumu?
Viens no efektīvākajiem
veidiem, kā potenciālie pircēji iepazīst “Liepziedus“, ir
atvērto durvju dienas, kuru norises laikā interesentiem ir iespēja
klātienē iejusties iedzīvotāju lomā, novērtēt mūsdienīgos
paraugdzīvokļus, kas ierīkoti projekta pirmajā ēkā, un izzināt
apkārtējās vides sniegtās priekšrocības. Sākotnējo iespaidu klienti
gūst tiešsaistes resursos – nekustamo īpašumu portālā
“City24.lv“, sludinājumu portālā “SS.com“, kā arī
sociālajos medijos. Detalizētāku informāciju potenciālie pircēji bez
grūtībām atrod projekta mājas lapā www.liepziedi.lv, kā arī “ARCO REAL
ESTATE“ jauno projektu sadaļā – www.arcoreal.lv/jaunieprojekti.