Baltic Sotheby’s International Realty piecos gados stiprinājis pozīcijas premium īpašumu segmentā

Nekustamo īpašumu uzņēmumam Baltic Sotheby’s International Realty piecos darba gados izdevies sabiedrībā nostiprināt pārliecību, ka Sotheby’s zīmols nav saistāms tikai ar mākslas un vēsturiskiem artefaktiem. Šo pasaulslaveno zīmolu Baltijas valstīs nu pazīst arī kā nekustamo īpašumu uzņēmumu – līderi premium īpašumu tirgū, kurš šajā jomā iedzīvinājis Sotheby’s zīmola sinonīmus: izsmalcinātība, greznība, kvalitāte un profesionalitāte. Nākotnē Baltic Sotheby’s International Realty raugās ar piesardzīgu optimismu, jo šo – segmentu - krīzes skar mazāk un pieprasījums tajā ir diezgan stabils.

To atzīst Vestards Rozenbergs, Baltic Sotheby’s International Realty valdes priekšsēdētājs un Ilze Mazurenko, valdes locekle.

Sotheby’s : no grāmatu izsolēm līdz izsmalcinātiem apartamentiem

Ideja dibināt Baltic Sotheby’s International Realty radās pēdējās globālās finanšu krīzes laikā - 2009.gadā, kad Latvijā strādājošs nekustamo īpašumu uzņēmums Immostate, jūtot krīzes ietekmi uz nekustamā īpašuma tirgu mūsu valstī, nolēma spert nākamo attīstības soli un darboties plašākā mērogā, uzskatot, ka tādējādi būs iespējams panākt stabilāku darbību. Tāpēc tika sāktas sarunas ar Sotheby’s International Realty par iespējām pārstāvēt šo zīmolu Baltijas valstīs.

Daudzi zina vienu no pasaules atzītākajiem un vienu no vecākajiem biznesa zīmoliem - Sotheby’s. Šis pasaulslavenais izsoļu nams, kurš ir atzīts līderis izsoļu jomā, tika dibināts 1744. gadā, Londonā, un sākotnēji tā galvenā darbības joma bija grāmatu izsoles. Līdz mūsdienām tas ir kļuvis pazīstams ar tā galveno darbības jomu - pasaulē labāko mākslas darbu izsolēm. Zīmols kļuvis par sinonīmu izsmalcinātībai, greznībai, kvalitātei un profesionalitātei. Izsoļu nama klienti arvien biežāk izteica vēlmi iegādāties arī izsmalcinātus namīpašumus, kuros iegādātos mākslas darbus eksponēt, tāpēc līdztekus mākslas darbu tirgošanai slavenais izsoļu nams 1976. gadā radīja starptautisku nekustamā īpašuma aģentūru tīklu - Sotheby’s International Realty, kurš turpina zīmola tradīcijas. Kopš 2005. gada šīs aģentūras pasaulē darbojas pēc franšīzes principa un aģentūru tīkla dalībnieki gūst iespēju attiecīgā tirgū ekskluzīvi pārstāvēt Sotheby’s zīmolu. Interesanti, ka tiesības pārstāvēt šo pasaulslaveno zīmolu tiek piešķirtas tikai ilgi un rūpīgi izvērtētiem nekustamo īpašumu uzņēmumiem un individuāliem brokeriem, kas atbilst stingrām atlases prasībām, tostarp – augstai reputācijai, kvalitātei, profesionalitātei. Pašlaik Sotheby’s zīmolu nekustamo īpašumu jomā pārstāv 760 biroji 60 valstīs ar vairāk nekā 16 500 īpašumu pārdošanas profesionāļiem. Sotheby’s International Realty mērķis ir panākt aģentūru tīkla globālu segumu, lai jebkura reģiona pārstāvniecībā būtu iespēja nodrošināt pilnvērtīgu servisu saviem klientiem: lai tie savā mītnes valstī Sotheby’s pārstāvniecībā spētu saņemt augstvērtīgas konsultācijas un atbilstoši savām prasībām - iegādāties īpašumu jebkurā vietā pasaulē. 

Baltic Sotheby’s International Realty ir Sotheby’s International Realty pārstāvis  Baltijas valstīs, kurš centrālo biroju atvēra Rīgā, 2010. gadā. Vēlāk tika atvērti biroji arī Tallinā un Viļņā. Latvijas birojā, kurš nesen pārcēlies uz plašām un skaistām telpām Rīgas klusajā centrā, Strēlnieku ielā 1A, strādā 10 cilvēku, bet kopā visos trijos Baltijas birojos nodarbināti 25 cilvēki. 

mikroķirurgi” īpašumu tirgū

Baltic Sotheby’s International Realty no citām nekustamo īpašumu kompānijām atšķir zīmola atpazīstamība, augstās kvalitātes ambīcijas un plašais aģentūru tīkls visā pasaulē, kas ļauj nodrošināt klientu apkalpošanu globālā mērogā. Baltic Sotheby’s International Realty darbības galvenais uzsvars ir būt par vadošo brokeri t.s. premium (jeb – augstākās klases) dzīvojamo īpašumu segmentā. Baltic Sotheby’s International Realty klientiem piedāvātie nekustamie īpašumi no citiem, tirgū pieejamajiem, atšķiras ar to izcilo novietojumu, īpašu kvalitāti, unikālu dizainu un stilu, kā arī ar plašu iespējamo pakalpojumu loku.

Tie ir vairāk nekā 5 tūkstoši izmeklētu apartamentu, piemēram, rekonstruētās jūgendstila ēkās pašā Rīgas centrā, izsmalcināti dzīvokļi Vecpilsētā un jaunajos, mūsdienīgajos projektos aktīvajā centrā vai arī citās, gleznainās vietās, kā arī privātmājas Mežaparkā, Baltezerā un kūrortpilsētā Jūrmalā vai arī citviet jūras krastā, kā arī savrupnami un vēsturiskās ēkas (pilis, muižas) skaistos Latvijas reģionos. Arī kaimiņvalstīs – Lietuvā un Igaunijā Baltic Sotheby’s International Realty orientējas līdzīgu īpašumu piedāvājumā.

„Mūsu – Baltic Sotheby’s International Realty - unikalitāte ir franšīze un iespējas, ko tā sniedz: sākot ar mārketinga rīkiem un beidzot ar klientu apkalpošanas kultūru. Tas ir pasaulē aprobēts Sotheby’s zīmola know-how, ko izmantojam. Ir izveidota sistēma, kā izlikt īpašumus pārdošanā, kā atrast klientus un realizēt darījumus pie nosacījuma, ka īpašums atbilst tirgus cenām, jo cenas ziņā pārvērtētus īpašumus netirgojam. Runājot līdzībās: ir ķirurģija, bet ir mikroķirurģija. Lūk, mēs nodarbojamies ar mikroķirurģiju nekustamo īpašumu jomā,” skaidro V. Rozenbergs.
„Specializējamies savā nišā un uz to fokusējamies; neesam kvantitatīvs, bet gan kvalitatīvs spēlētājs, tāpēc savā jomā nodrošinām pilnvērtīgu starptautisku pakalpojumu: visplašāko ekskluzīvo īpašumu piedāvājumu, garantējot pasaules līmeņa kvalitāti gan produktu piedāvājumā, gan apkalpošanā,” piebilst I. Mazurenko.

Kā skaidro Baltic Sotheby’s International Realty partneri, ja klientam ir vēlme vai nu pārdot vai nopirkt ne tikai dzīvojamo īpašumu, bet arī cita segmenta īpašumu, piemēram, apbūves gabalus labās vietās vai arī ieguldīt līdzekļus dzīvojamā fondā, restorānos, viesnīcās u.c., uzņēmums palīdz arī šādiem klientiem, bet arī šādos – izņēmuma - gadījumos Baltic Sotheby’s International Realty darbojas, saglabājot tā darbības vadlīniju: nemainīgi augsta produkta kvalitāte, stils un izsmalcinātība.  

Piecgades tendences un nākotnes izaicinājumi

Piecos gados, kopš Baltic Sotheby’s International Realty darbojas Baltijas tirgū, ir novērots, kā mainījies pieprasījums pēc ekskluzīviem īpašumiem, kāds ir bijis investoru noskaņojums.

Baltic Sotheby’s International Realty tipiskais klients (gan vietējais, gan ārvalstu) ir sociālekonomiski aktīva persona brieduma gados: cilvēki, kuriem ir savs, veiksmīgs bizness, kuri ir augsta līmeņa vadītāji privātās vai arī valsts struktūrās. Pērkot šādus -  augstākās klases - īpašumus, lēmums ir komplekss: gan vietējie, gan ārvalstu klienti domā par savu un ģimenes dzīves apstākļu uzlabošanu, to uztver kā labu investīciju iespēju, ārvalstnieki izvērtē arī konkrētā reģiona politisko un ekonomisko stabilitāti un perspektīvas (bieži vien Baltijas valstis tiek uztvertas kā tilts starp Rietumeiropu un NVS valstīm), noteikti tiek ņemta vērā arī vietas sasniedzamība u.c.

Zinot Latvijas specifiku, kad visa tautsaimnieciskā aktivitāte koncentrēta Rīgā vai tuvu tai, arī darījumi ar īpašumiem visaktīvāk notiek šajā valsts daļā. Līdz šim premium klases īpašumus vairāk iegādājās ārvalstnieki, daudzi - no bijušajām PSRS republikām un Krievijas, kam šis ir „pazīstams” reģions. Ekskluzīvo īpašumu tirgus Latvijā sasniedza augstu darījumu aktivitāti arī pateicoties pirms pieciem gadiem ieviestai termiņuzturēšanas programmai, tomēr tagad, kad šīs programmas nosacījumi ir mainījušies, no tirgus pazuduši daudzi šī segmenta uzņēmumi-viendienīši. Arī klientu proporcija pamazām mainās, to ietekmē arī politiskie notikumi Krievijā, Ukrainā, eirozonas krīzes un citi globāli un vietēji satricinājumi. Tirgus šobrīd pielāgojas jaunajam pieprasījumam, lai gan vietējais tirgus to dara mazliet gausāk. Savukārt Lietuvā un Igaunijā līdz šim labāk attīstījies vietējais tirgus, jo tur bijusi cita specifika: tirgus kaimiņvalstīs nav bijis tik atkarīgs no ārējiem „spēlētājiem”, ir bijuši labāki kreditēšanas nosacījumi u.tml., novērojuši Baltic Sotheby’s International Realty eksperti.

„Kopš 2010. gada esam veiksmīgi auguši: no neliela, vietējā tirgus uzņēmuma līdz starptautiskai pārstāvniecībai ar trim birojiem Baltijas valstīs, ar darījuma apjomiem – no neliela piedāvājuma līdz gandrīz pieciem tūkstošiem īpašumu datu bāzei šobrīd. Tas ir paveikts, bet galvenais – esam sabiedrībā nostiprinājuši pārliecību, ko nekustamā īpašuma tirgū nozīmē Sotheby’s zīmols,” uzsver Baltic Sotheby’s International Realty partneri.

Domājot par nākotni, uzņēmums plāno vēl vairāk nostiprināties vietējā tirgū, vienlaikus stiprinot arī nekustamā īpašuma nozari kopumā, jo uzskata, ka ir ļoti būtiski, lai vietējā tirgū augtu pirktspēja un mūsu valsts iedzīvotāji spētu iegādāties augstvērtīgas kvalitātes īpašumus Latvijā vai ārvalstīs, un lai tiem būtu pieejami izdevīgi kredīti.
Plānots aktivizēt arī Baltic Sotheby’s International Realty darbību Lietuvā un Igaunijā, jo līdz šim labākus rezultātus uzņēmums uzrādījis Latvijā. „Mūsu vīzija ir Rīga kā spēcīgs Baltic Sotheby’s International Realty centrs, un uzņēmums – pārliecinošs līderis ekskluzīvo īpašumu tirgū Baltijā, nodrošinot klientus ar augstvērtīgu un kvalitatīvu piedāvājumu,” nākotni ieskicē  partneri. 

Lielākie un interesantākie Baltic Sotheby’s International Realty darījumi piecos gados

Baltic Sotheby’s International Realty piecu gadu laikā veikusi vairāk nekā 500  darījumu ar nekustamajiem īpašumiem cenā no 120 tūkst. eiro.
Baltic Sotheby’s International Realty gandarī, ka atjaunojas pieprasījums arī pēc remontējamām un renovējamām ēkām Rīgas centrā, kuras investori iegādājas un sakārto, ienesot vizuāli pievilcīgu vaibstu Rīgas sejā. Turklāt investori šos namus uztver ne tikai kā investīciju objektus, izveidojot tajos īres dzīvokļus, bet arī tiek veikti augstvērtīgi rekonstrukciju darbi un  izvieto tajos, piemēram, restorānus vai viesnīcas, tādējādi arī nodrošinot jaunas darba vietas.

Lielākais darījums privātmāju sektorā - iegādāts īpašums par 4.5 miljoniem eiro Jūrmalā.

Lielākais darījums ar dzīvokļiem – Rīgā iegādāti vairāki dzīvokļi, kas tika apvienoti vienā, plašā dzīvoklī par kopējo summu 4 miljoni eiro.

Viens no lielākajiem privātmāju darījumiem Pierīgā – pārdots savrupnams 1.3 miljonu eiro vērtībā Baltezerā.

2014. gada augustā un septembrī par gandrīz 5 miljoniem eiro tika realizēti divi nami Rīgā, pretim Nacionālajam teātrim (Z. Meierovica ielā un Jēkaba ielā), kā arī 3.65 milj. eiro pārdotas ēkas Lāčplēša ielā, kur nākotnē plānots būvēt kvartālu ar augsta līmeņa apartamentiem.


City24.lv iesaka:

KUR ĪPAŠUMS SATIEK ĪSTO SAIMNIEKU. IR SLUDINĀJUMS, IR DARĪJUMS! IEVIETO SLUDINĀJUMU City24.lv

Atvērto durvju dienas jaunajos projektos šajā nedēļas nogalē!

11.06.2015

alt
alt

Rīgas pašvaldība nosaka jaunu kārtību dekoratīvā pārsega izvietošanai uz vidi degradējošām būvēm pilsētā

12.06.2015

Vēlaties uzzināt, cik lielu kredīta summu varat saņemt?

  • Iegādājoties mājokli jaunajā projektā, finansējuma apjoms līdz 85% no īpašuma tirgus vērtības.
  • Ar valsts garantiju finansējums var sasniegt līdz pat 95% no Jūsu nolūkotā mājokļa tirgus vērtības.
  • Pieteikties valsts garantijai Altum programmas ietvaros var jaunie speciālisti ar augstāko vai vidējo profesionālo izglītību vecumā līdz 35 gadiem, kā arī ģimenes, kuru apgādībā ir bērni līdz 23 gadu vecumam (ieskaitot).

Aktuālākie jauno projektu piedāvājumi vienuviet!

  • Piedāvājumi dažādām auditorijām: gan praktiska plānojuma ekonomiskās klases dzīvokļi ar pilnu apdari, gan energoefektīvas privātmājas Pierīgā, gan dzīvokļi Rīgas centrā.
  • Apskati projektus ne vien fotogrāfijās, bet izstaigā tos arī 360 grādu virtuālajās tūrēs.
  • Atrodi savam dzīvesstilam un iespējām piemērotāko mājokli, kā arī uzzini par jaunajiem projektiem, kurus vēl tikai attīstīs.

Lasītākās ziņas

1

Īsts arhitektūras šedevrs tepat Torņkalnā

2

Klientiem durvis vērs arī vairāki jaunie projekti Pārdaugavā un Mārupē

3

Rudens mājokļu medības: klāt Atvērto durvju dienas maratons jaunajos projektos

4

Interesentiem tiks izrādīti jaunākie dzīvokļi Jaunajā Teikā

5

Klātienē varēs apskatīt Rīgas centra jauno dzīvokļu projektus

6

Jūrmalas Sun Terraces aicina uz Atvērto durvju dienas pasākumu

City24 redaktora izvēle

alt

Īsts arhitektūras šedevrs tepat Torņkalnā

alt

Ieteikumi virtuves "atsvaidzināšanai" jebkuram budžetam

alt

Nāc uz Atvērto durvju dienas maratonu un laimē dāvanu karti 300 eur vērtībā no ALANDEKO